poniedziałek, 24 listopada 2014

Święta tuż tuż ...

Po długiej przerwie z przyczyn ode mnie nie zależnych, postanowiłem dziś wrzucić na bloga kilka drobnych prac. W związku ze zbliżającymi się wielkimi krokami świętami BN postanowiłem zrobić kilka zawieszek świątecznych ściegiem brick stitch. Wzory zaczerpnąłem z biżuteria-blond jest tam dostępny bardzo fajny tutorial do wykonania tym ściegiem mikołaja  


Mikołaja i biało-srebrną gwiazdkę zrobiłem na koralikach TOHO 11/o i wykorzystałem koraliki opaque white, opaque black, transparent ruby, szare.  

Gwiazdka żółto-czerwona wykonana jest z koralików TOHO 8/o

Kiedy zrobię jeszcze kilka sztuk fajnie przyozdobią świateczne drzewko.

2 komentarze :

  1. Ciekawe zawieszki. Najfajniejszy jak dla mnie Mikołaj :D, chociaż gwiazdki też ładne :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki też sądze, że mikołaj wyszedł najlepiej

      Usuń

Czy widziałaś już:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...