niedziela, 28 września 2014

Dwa Anioły ...

Dziś wrzucę na bloga coś całkiem odmiennego niż dotychczas.
Zanim zafascynowałem się haftem koralikowym, który na razie wykorzystuje w bransoletkach i naszyjnikach od wielu lat uwielbiałem po haftować sobie krzyżykiem :). Mogę dodać, że bardzo się przy "krzyżykowaniu" odprężałem, mogę polecić na odstresowanie :).

         

I jak w tytule dwa aniołki, niestety zdjęcia zrobione jeszcze w wersji roboczej tzn. nie wyprane i nie oprawione (prace). W przygotowaniu jest jeszcze jeden "Aniołek". Sam projekt powstał na bazie obrazu jaki kiedyś znalazłem w internecie. Po drobnych poprawkach przerobiłem na haft krzyżykowy. w efekcie końcowym ma to być tryptyk trzech osobnych obrazków.
Trochę danych techniczny. Wykonane na kanwie białej (chociaż na taką na zdjęciach nie wygląda :)), kanwa nr 0,72, szer około 80 krzyżyków a wys. około 180 krzyżyków.

Kiedyś ktoś mi powiedział, że te moje anioły bardziej przypominają motyle, cóż zrobić każdy ma swoje skojarzenia.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Czy widziałaś już:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...