niedziela, 24 maja 2015

Pierwszy trójkąt

W końcu znalazłem czas żeby dokończyć i w wrzucić na bloga mojego "Pierwszego Trójkąta". Wzór znalazłem w sieci podobny widziałem u anabel27.


Wisiorek zrobiłem z koralików TOHO Treasure 12o Opaque Jet oraz Galvanized Aluminium. Zaś łańcuszek zrobiony jest z TOHO Round 11o Opaque Jet w sumie jest długości 51 cm wraz z zapięciami.


Szczególne podziękowania dla Małgorzaty Grabowskiej - ART Vision za kilka cennych rad, które bardzo mi się przydały przy wykonaniu trójkąta tą techniką.


Na powyższym zdjęciu naszyjnik z zawieszką w całej okazałości.

2 komentarze :

  1. Śliczny :) Ja dzisiaj rozpoczynam przygodę z trójkątem. Zobaczymy co mi z tego wyjdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę powodzenia ja długo robiłem podchody no i efekt wyszedł jak widać.

      Usuń

Czy widziałaś już:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...